Saturday, April 19, 2008

Salasilah Keluarga Mansor


Akum to all... Kali ni aku nak kenalkan anak menantu dalam keluarga mansor.. Setelah beberapa bulan dalam kajian dan aku rase ini adalah salasilah yang boleh di guna pakai untuk mengenali pakcik2 dan makcik2 (sape2 yang same peringkat dengan aku). Penting atau tidak salasilah ni di buat, anda fikir la sendiri.. Dan pada sape2 yang x kenal name2 yang ada di paparkan ni, drop comment n nanti aku gtaw. Dan kalau ada yang tertinggal pun bgtau la. Bukan senang nak dapatkan source yang lengkap dan tepat ni.. Aku nak buat salasilah ni bergambar tapi memandangkan x cukup sources... Erm, rasenya semuanya kenal kot.. huhuhu..


*Click Image To Enlarge

Kepada cucu2 menantu keluarga mansor patut tau lah salasilah keluarga kitorang.. Semua keluarga anak2 mansor ni rapat di antara satu sama lain dan di harap perhubungan itu akan kekal kepada keturunan masing2..

*Hormat yang tua dan abaikan sengketa.. -peace

No comments: