Thursday, April 17, 2008

Fuhh~~~

Salam To All..

Sorry ek.. dah lame x update blog family kite nih.. bukan sebab xde ape2 yang dah berlaku tapi mase yang xde nak update kat blog ni.. Arini baru berkesempatan nak update blog family ni.. pada ahli keluarga yang lain, yang rajin online n nak join i update blog ni leh email i ur resume k.. hahhahaha..

Erm, ade permintaan yang inginkan setiap ahli keluarga Mansor ni di perkenalkan satu persatu dan rasenya memang ramai yang x setuju namun, semuanya akan di pertimbangkan... Tentang salasilah keluarga Mansor sebenarnya dah siap tapi x publish lagi.. Nak kumpul gambar setiap family tu payah sket. Apepun, akan di update nnt.

Pada 31 March 2008,
Seperti yang semua sedia maklum, Pak Anjang (Jamaludin Bin Mansor) telah kembali ke rahmatullah di Hospital Tanjung Karang pada pukul 4.00 pg .. Arwah telah sakit selama hampir 4 bulan dan telah di kebumikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Jeram. Secara peribadi, pemergian arwah amat dirasai memandangkan semasa sakit dia ada di rumah dan setiap perubahan keatasnya, semuanya depan mata. Semoga rohnya di tempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. Al-Fatehah~

No comments: